18 October 2011

release all the tension..


hello! Assalamualaikum..tangan aku skarang calar habis deh disebabkan terlalu asyik bentukkan besi-besi nak jadikan batu.. hari tu, aku habis exam 11 hari bulan kalau x silap..malam tu, fly to Melaka with my my beloved kawan-kawan..hoho..

masa tu sampai dekat melaka dalam pukul 4 pagi..malam tu,aku tak leh menikmati tidur yang lena, sebab budak laki yang bising dekat belakang..benci aku!! aku and the geng rehat dekat masjid, lupa masjid ape.. masjid tu terlalau comel and bersih..dalam pukul 6.30pg tu, kita pergi bandar Melaka untuk menghabiskan duit.

sarapan pagi dekat mcd..enjoy the hot pancake



lepas makan, kita pergi ronda-ronda bandar melaka sementara tunggu kedai-kedai bukak..masa ni kita snap and snap je.. tapi yang sedihnye gambar2 tu sume bukan dalam camera aku.


ni dekat muzium kapal.. rugi je beli tiket mase ni sebab dorang x mintak pon tiket tu..masuk x sampai 15 minit..haha


mase ni dekat kereta api lame..
then, kita roda-ronda bandar melaka..tempat yang aku x lawat tapi orang lain pergi.. bangunan taming sari  dengan aku tak naik beca yang teramat comel..


mase ni dekat zoo melaka..


ade sorang je perempuan dalam gambo nie..^_^


 malam tu pergi river cruise..best giler naik boat tu..walaupun bau air dye terlau wangi + dengan bau kita yang belum mandi dari pagi..haha...skarang aku nak promote tempat ni..sape2 yang nak release tension, naik la boat ni..confirm terus senyum...mase aku naik tu, dye pasang lagu wali bank..jiwang habis..tapi kalau malam lagi cantik la kot..


the next day, pergi putrajaya.. mase ni panas giler..nak bukak mata pon susah..ish3



 ni tugu negara..sume nye tempat bersejarah.. :/


kitaorang pakai baju sekolah..sampai la malam..perhh,, wangi giler..


p/s: malam ni kan all i wanna see is a sky full of lighters..but,tak kesampaian pon..gelap semacam je.
esok,, kene main simen lagi..ok la,good night..Assalamualaikum!


No comments: