16 May 2011

nak update jer !

assalamualaikum

10 / mei /2011

sampai dekat sekolah aku letak beg dekat kantin.aku pegi bengkel kh.kita orang just sembang-sembang sebab budak-budak kelas aku sumenye malas untuk terima ilmu daripada cikgu.haha.blalalaalalalala.kita orang pon sampai la dekat destinasi yang dituju(malas nak citer). sampai  jer, kita orang terus lunch and cikgu bagi ceramah sikit pastu dapat kunci bilik.

pukul 2 kita masuk balek dewan untuk sejarah.boleh dikatakan best la.tak bosan and tak ngantuk.petang, solat asar pastu pergi pantai untuk riadah.the bad day. petang yang sangat membosankan.

malam, ada majlis perasmian.blalalalaalalalalaalalalalalalaalalalalalalalaalalalalalalalaalalalalaalalalala.masuk bilik tidur.weh annoying la citer nie!.takpe-tape biar aku jer yang bace. (*_^).

11 / mei / 2011

knok,knok,knok.ade orang ketuk pintu bilik aku." assalamualaikum, bangun-bangun ".husna you yang buka pintu mase tu orp? buka pintu aku dengar suare"lewat doh la" aku tengok jam baru pukul 4.30. dengan hati yang sabor aku tidur balek. husna ngan ijah you 2 orang pegi surau awal gilew..haha! pulul 5 aku bangun balek pegi surau.

habis kuliah subuh pukul 7 kita orang pegi breakfast then masuk dewan untuk slot math kalau tak silap. lepas slot math ade slot motivasi. mase ni memang best sebab aku dapat tengok air mata budak-budak laki.haha!

pendekkan cerita, petang mase riadah , kita orang pegi pantai then cikgu cakap ikut suke ar nak buat ape pon.so, kita orang pon enjoy!!!!!! kita orang snap situ snap sini.

12 / mei / 2011

hari ni hari last, pagi tu kita orang kena ade dekat surau pukul 4 untuk qiamulai. lagi skali ade orang ketuk pintu bilik kita orang. tak tau la sape. husna lagi yang bangun."bangun, bangun dekat pukul 4 doh ey"husna cakap dengan suare yang panik. aku pon bangun terus jer pakai baju sekolah, tak mandi pon. terpakse pakai baju sekolah! bila aku tengok jam baru pukul 3.40.fuh,,husna!!!! kalau aku tau baru seawal tu aku mandi dulu. sabo jer la ngan husna.haha!

habis qiamulai, aku balik bilik, mandi pastu pegi breakfast hujan lebat giler mase ni. kasut aku jadi mangsa.

lepas habis sume slot dalam lukul 12 p.m. kita orang lunch then pulang deh!

tamat!

yeh.. i love this pic..sayang kamoo deh!








No comments: